Global Technical Support Manager לחברה בצפון ליד טבריה!

משרה מספר 2403

תאור התפקיד

מחפשים מנהל/ת למחלקת שירות גלובלית.
התפקיד כולל ניהול אנשי תמיכה (כעשרים בארץ), וניהול כל מערך השירות ברמה עולמית.
קשר עם דילרים והדרכתם, נוהלי מתן שירות, קביעת SLA, הטמעת מערכת CRM.
 

דרישות התפקיד

Engineering Diploma from relevant field.
Technical management experience in integrated systems support – Advantage.
Proven experience in Service Center Management preferably in the field of interdisciplinary products.
Proven experience coming from global companies with numerous service centers spread WW. – Advantage.
Proven experience coming from midsize – large operations with proven support center methodologies.
Proven experience in managing service centers B2B & B2C.
English at mother tongue level – ability to communicate in written and oral level with WW interfaces.
Proven presentation abilities in English.